-.-.-

Dagen har verkligen varit slö hittills. Fast har faktiskt varit ute en sväng idag. Jag och lilla syster cyklade till affären för att handla Chips och Coca cola till mig hihi,var så hemskt sugen på de. Plus att jag tyckte jag förtjänade en Chips påse bara sådär.
I morgon ska jag vara på dagis för att få ihop dessa antal barn timmar jag ska ha. Så från i morgon tills på fredag så är jag på dagiset,så för min del blir de inge lov. Men detta är något jag behöver så jag ska inte klaga.

Dagens humör: Ganska bra dock dåligt väder.
Dagens borde: duscha.
Dagens frisyr: oborstat och uppsatt
Dagens klädsel: mjukisar och T-shirt.
Dagens planer: Duscha och byta lakan.
Dagens längtan: finns ingen speciell
Dagens fundering: när kommer jag ha min intervju?
Dagens tråkigaste: att byta lakan
Dagens personer: Lilla syster
Dagens roliga: en kattungen kissade på lilla syrran.
Dagens låt: tik tok(parody) med artisten the midnight beast
Dagens händelser: slapp och film på tv..
Dagens saknad: sommar, resan till dubai.
Dagens vill ha: Sol och värme!
Dagens köp: Chips och Coca cola
Dagens mat: frukost och lunch middag
Dagens kärlek: Katterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0