1 dagen på Dagiset

Absolut en toppen dag idag. Medan ni andra har lov så har jag haft en så kallad "praktik" på ett dagis som finns här jag bor. Fick göra allt möjligt som man gör var dagligen med barn. Jobbar ungefär mellan 08:00-15:30 helt toppen timmar plus lunch och en mindre rast på de. Leker som ett barn själv när jag väl leker med barnen.
Så jag hoppar över mitt lov denna gång, visst jag skulle egentligen behöva lite lov men jag vill också komma iväg till USA. Så jag är på dagis denna vecka från idag till fredag, toppen dagar kommer det att bli. Hoppas bara jag kan ta med mig min kamra någon dag för att ta kort på dem och mig när vi leker om jag nu får ta kort på dem för dagis fröknarna, måste nog kolla upp det innan jag tar kort och så måste jag ha med mig en lapp som dem ska skriva på. Men så dåligt minne har jag väl inte så jag kommer att glömma de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0