11 April

Helgen har tillbringats med dem allra bästa. Går dagen började med att jag sov ut fast jag vaknade tidigt. Senare på dagen blev det att åka till min vän Ulrika för att fira henne för att hon har fyllt år. Fick en massa god mat och dricka plus tårta och bullar. Sedan tillbringade vi kvällen med att jag körde bil och hon och två kille kompisar drack i bilen. Vi körde först ut till ett litet mindre ställe som tog en evighet att komma till enligt mig. Men när vi väl var framme så var vi där tillräckligt länge så att jag tröttnade, men när vi stack där ifrån så drog vi hem för att jag skulle hem och gå ut och gå med hunden. Med mycket prat om vart vi skulle så fick det bli Vena för att gå på en fest men vi kom inte in för att dem sa att de var fullt, liksom ofta det blir fullt på en bonna fest? jag tyckte i alla fall det var mycket konstigt så vi stack till Vimmerby istället för att käka lite pizza. Klockan var inte mer än tolv när vi var färdiga men jag tyckte allt att vi fick åka hem för det fanns inte så himla mycket annat att göra. Så min kväll slutade ganska bra med en hel del skratt och allvar i det hela. Toppen kväll var det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0