2 April och lååååååååång fredag

Detta innebär att det är 70 dagar kvar till studenten och 24 dagar kvar tills jag är 19 år, visst 19 är ingen speciell ålder men ändå. Och jag fick hem min stundent tröja igår som min underbara vän hade tagit ifrån skolan och hem till mig. Den passade hur bra som helst och jag kommer att använda den grymt mycket!

Det är låååååååååång fredag idag och den känns väldigt låång måste jag säga. Hur ska jag tillbringa denna dag, det är en riktigt bra fråga. Jag hade velat åka och handla men de går inte riktigt tanke på att det räknas som en söndag idag och allt är stängt. Får väl ta den svängen någon annan dag. Kanske i morgon om jag har lust. Fast affärerna kanske inte har öppet som vanligt i morgon heller.. hmm bra fråga. Vill ju hitta på något! på söndag blir det i allafall fest troligen, som det ser ut som. För ulrika vill ha med mig till pumpen. Men de blir nog skoj, bara man vet flera som ska dit.

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA FRÅN MIG =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0