Ändringar

Fick ett samtal från SI i fredags och fick prata med en kille för första gången! trodde faktiskt inte dem hade en kille där. Men han var jätte trevlig och sa att jag hade lite som jag skulle ändra. jag skulle skriva alla mina referenser från svenska till engelska och sen så skulle jag ändra lite på referenserna på Internet sajten. Sajten ändrade jag rätt så fort men på referenserna har jag bara två stycken kvar som jag måste översätta men de har gått ganska bra på dem som jag har skrivit klart redan. Men jag fattar inte hur jag kunde fatta fel, men så är de väl ibland. Vilket som så tror jag inte att jag kommer kunna ha min intervju på fredag men vi får väl se. Annars får jag nog ta den nästa vecka mitt i veckan för de kan ju faktiskt gå de med nu :) tanke på att jag inte har allt för mycket i skolan att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0