Fredag och ledig

Fick en skön fredag med ledighet, slår aldrig fel att de blir helg på en torsdag. Men har samtidigt lite att göra idag, tex att gå ut och gå och elda i badtunnan för att vi ska kunna bada i kväll/natt. Så mamma ringde i morse och väckte mig för inte så länge sen och tyckte jag kunde gå ut och kolla om de brann och självklart gjorde det inte de. SÅ mitt uppdrag blev att sätta igång elden igen, det brinner för fullt där nere. Men måste nog gå ner dit snart igen. Efter jag har kollat till den blir det en promenad till ica för att hämta min skor som jag hade bestält från skopunkten! Hoppas Hoppas jag kan ha dem, köpte ett par klackskor och ett par tygskor =)

Lev livet så länge de går, på ditt egna vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0