Hockey

Sitter här vid datorn och kollar live påSm slutspel i hockey och den spelas för fullt mellan Djurgården- HV71  och just nu står de 4-2 och hoppas verkligen att djurgården vinner. Men känns som jag kommer somna snart men måste bara sitta och kolla på matchen, för vill inte missa när Djurgården vinner sin första match!

Tog även helg idag på grund av att min lärare skulle göra annat i morgon så jag får vara hemma och ta de lugnt. Men lugnt blir det väl inte, för jag ska ut och gå i ungefär 2 timmar. Tog ingen promenad idag heller för jag kände de att jag var så trött så jag behövde inte. Så får bli en längre strecka i morgon runt våran sjö :)

Så trevlig helg på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0