Lördag den 17 april

Underbar kväll igår kom inte hem förens runt 4 inatt och klev upp vid halv elva och ändå känner jag mig pigg och allert! har hunnit med att vara i hultan och laddade faktiskt på mobilen! som jag då inte har gjort på minst två månader. Men nu har jag pengar igen och de känns väl ganska skönt :)

Sitter just nu och kollar på hockey, det är HV71-Djurgården. Dock så står de 2-0 till HV71. Matchen kan sluta med att djurgården förlorar men de hoppas jag inte! Men jag berättar mera om matchen sen för den har precis börjat.

Mina små kattungar..

 


Kommentarer
Postat av: malin - blivande au pair

tack :D jag är så glad jag också! haha

2010-04-17 @ 20:46:22
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0