Lovade mig själv

Jag lovade mig själv i Söndags att jag skulle ta tag och börja träna minst en varje dag i veckan förutom helgerna och det kan vara allt från att gå ut och gå till att vara på ett gym. Har inte tränat på minst ett år ungefär, känns inte så bra kanske men ändå så har jag inte kännt att jag har behövt det. Men i Måndags så tog jag tag i det hela och började att träna jag gick ungefär 1 timme och 20 min, mycket skönt. Sen gick jag i går med och då blev de 1 timma och det kändes också toppen. Idag fick de bli en liten mindre runda för jag hade min lilla syster med mig så min runda fick bli på ca 45 min. Rundan jag tar är väl inte den längsta men lagom för mig just nu, men knät känner av att man går men vad gör de om hundra år. Plus att jag vill ju gå så länge solen visar sig efter skolan. Den underbara solen gör en så glad verkligen. Här ska de tappas kg och må bättre fast jag redan mår toppen!


Plus att jag har inte mycket kvar i skolan =D  inte nästa vecka men veckan efter det blir de bara skola 2-3 dagar i veckan de känns ju inte speciellt fel och de blir ända fram till studenten troligen!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Såg inte din kommentar förrens nu. Tack för tipset. Det ska jag absolut ta mig tid till att göra. Så håll ut :) och kika gärna i igen! Kanske till helgen eller nästa vecka!

Kram

2010-04-15 @ 17:09:51
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0