Måndag den 19 April

Missade nästan bussen idag igen, som nästan alla dagar nu för tiden. fattar inte varför jag missar dem? jag går den tiden jag brukar då. Men gillar verkligen inte att bussarna kommer tidigare än vad dem brukar, då missar ju dem nästan bara. Det är riktigt skönt att de går 3 bussar efter varandra och inte bara en, för då skulle jag ha missat den! Men som tur är så kommer jag alltid med den sista. Så det kan verkligen inte vara mitt fel att jag håller på att missa dem..

Och sen är det ett enda suck på en av mina lärare. För jag vill ha hjälp till ett prov och han har haft jätte länge på sig att göra i ordning ett papper till mig så jag får de lite lättare att skriva ett så kallat slut prov som är på ca 100 sidor. Jaa, jag har de lite svårt att plugga till ett prov så jag vill ha lite hjälp. Men tydligen så verkar ju min lärare ha så mycket att göra. Men hoppas bara att de löser sig snart. Visserligen har jag inte så mycket kvar i skolan men ändå.

Blev även fotograferad i skolan idag av en kompis som hon skulle ha till ett examen arbete tror jag de var. Ungefär 200 bilder bara på mig, tyckte de var lite väl mycket men de blev många bra bilder och mycket skratt.  

Jag bjuder på en bild som hon tog på mig :)
Klicka på bilen för att få den större!

Kommentarer
Postat av: FLORENCE

Jättefin bild! :)

2010-04-25 @ 20:08:32
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0