Måndag den 26 april och jag blir ett år äldre.

Som ni kanske har märkt har jag inte varit speciellt glad på sista tiden och inget har gått så som jag vill. Så därför bestämde jag mig innan helgen att låta bloggen ligga stilla under helgen så att jag hinner bli lite gladare igen. Men egentligen vet jag inte vad som har gjort att jag har mått såhär. Jag känner mig lite gladare och piggare men visst de kunde ha varit bättre.

Tänkte berätta vad jag har gjort under helgen. Kan faktiskt inte säga att jag har gjort jätte mycket men i fredags satt jag nästan bara hemma. Först blev de en sväng om med en bil för att hämta en person och sen vid tio elva tiden på kvällen blev de att ta sig en promenad med en kille polare. Men när vi var ute och gick så började de snöa och jag blev alldeles vit. Men de var bara hem och byta kläder för jag blev blöt.
Lördagen blev att åka till Vetlanda med min vän Ulrika för att kolla om man hittade något, men de ända jag hittade var hårfärg. För jag färgade håret för en vecka sen men de blev för några slingor så hade tänkt att färga de igen. Men som vanligt hittade hon en massa grejer att handla. Senare på kvällen blev de avslutning med bandy ledarna med bowling och mat. Jag beslöt mig att även gå på en fest senare på kvällen till en som hade en 25 års fest. Ganska lyckad kväll men jag kom hem sen, kom inte hem förens vid kvart i 5 på natten.
Söndagen= helt slut. Var så förbaskat trött hela dagen och ändå så skulle jag få lite gjort denna dag. Först och främst skulle vi till Mikaela och träffa henne och hennes kille och deras lilla bebis Nova. Vi var väl där i ungefär 2-3 timmar och bara pratade och hade de super. Men jag och min näst äldsta syster skulle vidare på spa efter vi hade varit hos Mikaela till syrrans killes syster. Där de var spa och de innebar att vi skulle bada fötterna och ha de bra. När vi var där kände jag mig alldeles död visste inte om jag skulle somna eller inte.  När det väl var slut så var de jätte skönt att åka hem och bara lägga sig i sängen och glo på tv.
Och så kom vi Dag Måndag som de är idag. Det är då min födelsedag så jag grattar mig själv lite smått. Ska även gå ner till centrum och köpa en liten present till mig själv =) Känner att jag behöver de. Känns även toppen att man slutar klockan 12 idag inte varje måndag man gör de.

Har även funderat över om man kanske skulle köpa sig en system kamra men frågan är vilken kamra ska man ha, en CANON eller en NIKON? vad tycker du ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0