Onsdag den 28 April

Sitter i skolan och har svenska, vi förbereder oss inför muntliga nationella. Jag hade tänkt att skriva om "en jämförelse av två tecknade seriers sätt att skilda relationer". Tycker verkligen inte de fanns något riktigt spännande att skriva om men denna var den ända som jag fastnade för.  Men på tal om annat så åkte jag till skolan bara för just denna lektion. Åker hem vid 10:40 igen och är ledig i morgon för jag orkar inte åka till skolan. Visst min lärare skulle kunna underhålla mig,men jag känner att jag skulle behöva den dagen ledigt.

När jag kommer hem sen blir de nog att lägga sig och vila ett tag och sen blir det att plugga och sen skriva klart mitt projektarbete.

Det går bra nu, riktigt skönt. Känns inte heller som att de är nästan 1½ månad kvar till studenten. Dagarna går väldigt fort men samtidigt så har vi inte allt för mycket att göra i skolan. Hade tänkt att lista upp hur mycket jag har kvar i skolan men jag gör det senare när jag kommer hem, för då hinner jag kolla igenom hur mycket jag har kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0