Onsdagen den 21 April

Det första jag vaknar av är att katterna lever rövare och att jag hade fått sms av en kompis som skrev att de var snö ute på backen. Hur gick detta till? ena dagen är det hur fint som helt och andra dan ligger de snö på backen.. Så jag var bara tvungen att resa mig upp från sängen för att verkligen kolla ut och kolla om de var snö eller inte, trodde hon drev med mig. Plus att klockan var inte mer än 8 när hon skickade i morse och jag som trodde jag kunde få sova för att jag var ledig. Kan inte påstå att jag fick sova allt för mycket på grund av att katterna levde livet som sagt och sen så skickade folk sms till mig.

Så vad har jag gjort på min ledig dag idag egentligen? vill du verkligen veta? jag har faktiskt inte gjort något allt eller jo jag har gjort en kladdkaka och sen läst lite på religions pappret som jag måste börja svara på frågorna om! Så lite nöjd är jag faktiskt över dage. I morgon blir det skola igen för att se om dem har fått hem grejerna som jag ska ha för att kunna fortsätta med det jag håller på med. Åter står och se om dem har fått hem de.

Ikväll blir det att vara barnvakt i två timmar ungefär och sen blir de också att kolla på hokeyn ikväll så klart!

Klicka för större bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0