Påskafton

Börjar med och säga att kvällen igår var hur mysig som helst, men fattar inte varför jag alltid ska somna när man kollar på film? kanske för jag inte är van att vara uppe till typ tolv nu för tiden? låter ju som att jag aldrig är de. men de är jag när skolan är igång men inte när jag har haft praktik så somnade hemma hos min kompis igår i soffan och man fick inte sova i fred heller för han höll på att väcka mig några gånger. Men de gjorde inget =) så min kväll var helt underbar igår kunde inte ha slutat bättre.

Idag kommer systrarna med pojkarna och ska käka påskmiddag, mycket trevligt. Lilla syster ska också få leta efter påskägg tror jag de blir.
Ett stort PLUS att det är skinande sol ute idag och toppen väder ungefär 12 grader när jag kollade men de är nog varmare i solen. Satt ute i solen förut och gud så skönt de var asso. För övrigt så har nästan alla mina kära vänner åkt till Elmia för att kolla på alla snygga bilar idag men jag följde inte med. Men jag får underhålla mig själv senare ikväll!  För i morgon blir de fest för hela slanten verkar de som. Men jag hoppas inte på för mycket, som vanligt. Är inte på ett jätte fest humör men de kommer väl när de väl gäller får jag tro på.

Kattungarna mår toppen och börjar krypa mera och mera och äntligen så har dem öppnat ögonen med. Tänk om ungefär en vecka så kan dem springa som bara den. Och nu på söndag är dem redan två veckor. Men känns som att man har haft dem längre tid.

Slutar detta inlägg med en bild på mig :)

Glad påsk på er alla


Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

Ja jag har varit pa disney world i orlando :) tyckte det var jattekul. jag var inte pa alla, det finns en fem stycken tror jag. Var pa den som kallas epcot. Tror de olika ar roliga for olika aldrar, typ magic kingdom ar for de yngsta. Nagot annat som ocksa ar kul, nastan battre an disney world ar ju universal studios och seaworld. Universal studios var battre i LA an i florida, for i LA far man se kulisser o sant :) Kan inte komma pa natt jag tycker du ska besoka sa har pa rak arm ;p det beror ju pa vad du ar intresserad av :)

2010-04-03 @ 20:33:53
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0