Pumpen

Fest i södra vi idag på pumpen. Har inte varit sugen på hela dagen fram tills nu in på små timmarna. Vill inte direkt åka till ett ställe och sen så kommer de vara tomt med folk, för de suger verkligen. Men jag tog min första cider nu och hoppas faktiskt på en bra kväll trots mitt negativa prat. Första festen sen nyår, hur kommer denna kväll sluta, den kommer sluta helt sjukt! är helt säker på att den kommer sluta bra.

Men man kommer alltid på den där frågan vad ska man ha på sig? vad har jag för kläder egentligen. det är nog den största frågan jämnt.  Men man kommer alltid hemifrån med kläder på, väldigt underligt. Fast vem vill gå naken till en fest? inte jag i allafall. Så kläder ska på men de är bara att rota fram något för om en timme så kommer syrran och hämtar för att köra till södra vi. Så nu är de nog dax att byta kläder till något bättre än de jag har på mig nu, Skulle nog vilja påpeka att jag har soft kläder på mig. För jag orkade aldrig klä upp mig riktigt på en söndag, för vem gör de?

Aja ha en underbar kväll ni andra så ska jag försöka dricka upp min första cider för kvällen! kommer bli en lååång kväll/ natt. Men de kommer upp bilder om kvällen i morgon förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0