Små sur

Blev nyss lite små sur.. ändrade saker på min ansökan som dem ville att jag skulle göra och de gjorde jag  i tisdag och självklart blev jag klar med allt så jag skannade in det som skulle och sen ändrade det som skulle göras. Men sen så sa dem igår via mailen att jag inte var klar med min ansökan, när jag skickade till dem.  Vilken jag var hade inte något att ändra? Sen så skickar jag ett mail till dem idag och får inget svar. Så jag ville ju veta om jag skulle ha min intervju i morgon eller inte. Det slutade med att jag ringde till dem och frågade och då sa dem att jag inte är klar med min ansökan nu igen.. Jaha tänkte jag vad är det då jag inte är klar med? men då visar det sig att dem inte har kollat igenom den och så sa dem även att dem har väldigt mycket att göra och dem försöker att komma till min ansökan så fort dem bara kan.. Och inte nog med det DET BLIR INGEN INTERVJU i morgon!!!!!  SUCK Men liksom kunde dem inte ha sagt detta lite tidigare..

Kommentarer
Postat av: FLORENCE

Hej! Jag är klar med bloggdesignen. Tyvärr verkar inte kommentargrejjen vilja bli något mindre, vet inte varför :S

Ska jag skicka koderna till din mail? =)

2010-05-02 @ 17:13:42
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0