Söndagen den 18 April

Först av allt börjar jag väl med uppdatering från Hockey i går. Matchens sista period stod det lika mellan lagen alltså 3-3 och det avgörs i en till period som kallas sudden. Efter ca 5 min i sudden så gör HV71 mål och vinner då med 4-3, vilket inte var bra för nu står det 1-1 i matcherna och dem ska spela 7. Så Djurgården har flera matcher på sig att visa att dem kan vinna.

Senare på kvällen fick jag agera Chafför åt min systers kille, gjorde ju inte mig något men var rätt så trött. Vid ungefär 1 på natten åkte jag upp för att se om han skulle hem, men det slutade med att vi åkte hem vid två då det stängde. Fick även komma in gratis, snälla grabbar det finns ibland. Visst det var ingen som betala de var bara en av grabbarna som pratade med vakterna haha, men snällt var det allt!

Söndagen, idag då. Har inte gjort alls mycket. Började kolla på filmen Alice i underlandet hann inte se klart den innan jag började jobba. Har jobbar i dag på ett gruppboende mellan 14-20:45 det gick super men trött är jag allt. När man är där kan precis allt hända! Men nu sitter jag här och ska se klart filmen hade jag tänkt. Den har faktiskt varit bra än så länge, har ungefär 20 min kvar. Mitt resultat av filmen blir nog bra för den var varken bra eller dåligt.
Hoppas din helg har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0