Speedway premiär idag

Här sitter jag och glor medans alla andra i min närhet är och kollar på målillas första premiär i speedwayen idag. Hade med velat vara där men hur kul är de att betala ;) inte så värst kul, i alla fall inte om man inte är jätte intresserad. Jag trodde faktiskt att jag skulle få jobba i kväll där uppe men tydligen inte, får helt enkelt se om jag får jobba där uppe något alls i sommar eller rättare sagt under säsongen. Men mamma och styvfar och lilla syster är där uppe och roar sig. 

Jag hade faktiskt andra planer inför kvällen men dem blev inte av på grund av olika skäl. Så nu sitter jag här ensam och funderar på vad jag ska göra? om en 30 min så börjar mitt nya program som började förra veckan som jag ska se hade jag tänkt för det var ett program jag verkligen fastnade för!  Tycker även att min lärare ska få en klapp på axeln idag för han sa att vi skulle kolla över provet tills på torsdag, hoppas han verkligen har gjiort det med nu när han väl sa de! Plus att jag är LEDIG i morgon medans ingen annan i min klass är de, liksom hur underbart är inte de? Det är bara så vissa är bättre än andra. Men på torsdag ska jag till skolan och se om de har kommer material till mig så jag kan fortsätta med det jag håller på med.

Tycker även att min bästa kille kompis ska få en klapp på axeln för att han skrev till mig och verkligen berättade vad han tyckte om mig och hur mycket jag betyder för honom. Han sa även detta till mig "Om du sviker mig någon dag o inte finns där så vet jag inte vart jag skulle ta vägen, allt skulle kännas så tomt ". Ni kanske undrar varför han helt plötsligt sa detta till mig? jo det är så att jag och han bråkade en hel del innan han stack till skåne med sin kompis och det slutade med att han inte ville prata med mig något mer och sa helt enkelt upp kontakten med mig, vilket han har gjort innan ett antal gånger. Men han vet att jag kommer alltid att finnas där för honom hur han än beter sig, för det är väl så vänner gör för sina bästa vänner!  Så jag visste ju att han skulle komma tillbaka och säga förlåt på hans vis. Vilket jag tycker att killar är väldigt dåliga på att visa om dem säger förlåt. Men nu är de löst i alla fall men jag skulle ändå inte säga att det är helt löst än för jag vill prata med honom i verkligheten innan allt är helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0