Toppen vecka fast jag inte hade lov

Juste ja, hade vi lov denna vecka eller hur var de? för mig blev det inget lov direkt. Jag hade praktik på ett dagis och det var helt underbart. Visst ville jag ha lov men vad gör man inte för att kunna komma iväg. Men denna vecka har verkligen varit en toppen vecka. Så jag ångrar inte att jag var på dagiset. Med barnen som var mellan 1-5 år. Blir kanske att vara där någon fredag framöver.
När jag väl var hemma och packade upp allt från min väska som jag hade med mig, så kommer jag på att jag glömde lappen som vi fyllde i. Men men den får mamma min hämta på måndag men de fixar hon! för det är ju bara en lapp?
Gjorde även så att barnen fick låna min kamra och ta lite kort ute idag, det uppskattades väldigt bra. Lägger inte upp något kort på dem men ett kort på mig kan ni få se som en av barnen har tagit, ett väldigt bra kort för att vara 4 år.
Klicka för större bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0