Torsdag den 29 April och jag är Ledig

Det går runt en massa tankar runt i mitt huvud just nu. Vet inte vad jag vill eller vad jag ska ta mig till. Först och främst så har jag bestämt mig för en Canon eso 1000D från aduio video. Hoppas jag kommer bli nöjd med den. Men nu vill jag åka och köpa den någon som ska med =D
Har letat efter ett papper hela dagen och har inte hittat de än. Sen har jag letat efter ett annat papper också men det hittade jag på en av våra skolsidor efter mycket besvär för jag visste inte riktigt vad den hette. Men jag kan inte påstå att jag har gjort det jag skulle ha gjort idag, eller rättare sagt hade bestämt att jag skulle göra. Men får lov att göra lite senare i kväll istället för jag har ingen lust just nu.
Vill även få hem min klänning. Den är just nu på posten i Norrviken nära där min pappa bor. Men om jag har tur så kan nog min pappas frus dotter hämta ut paketet och sen så kan min kära kusin kanske hämta den efter sitt jobb. För han ska tydligen komma hit ner och umgås lite, trevligt trevligt.
Detta är även mitt 100:ande Inlägg här på bloggen, det trodde jag aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0