17 december 2010

Snart är julen här och det är exakt om en vecka. Har inte allt för mycket julkänsla men hoppas på att det kommer komma. Har inte heller någon aning om vad jag ska göra på julen eller på nyår, det är väl saker som märks.
Julen är härlig och fin men hade som sagt varit roligare om man hade mera julkänsla än vad man har =).

Har även varit hemma nu i två dagar på grund av att jag har mått illa och haft feber, men idag känner jag mig i alla fall bättre men mår dock lite illa fortfarande. Bara jag får i mig lite mat så är jag glad och kan då gå till jobbet i morgon och spela match på söndag.

Vill även påpeka att jag blev gandska sur igår när man inte kunde logga in på bloggen! Men visst det var ju tur att jag kunde logga in idag :)

Snön den faller så fint idag igen, gillar snön jätte mycket speciellt när man slipper skotta. Nej jag gillar den ändå,men snart kan det nog räcka med snö. En sak jag tycker är jätte skönt är att vi troligen har en hel del snö på julafton och jag vet inte när det var sist vi hade det.

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0