2 december 2010

Och jag tycker detta år bara har sprungit iväg, känns inte som man har haft tid till något. Mina dagar känns bara som att det finns 12 timmar och inte 24 timmar! Jag skulle mer än annat önska mig flera timmar just nu, hinner iinte med något i lägenheten eller något längre, förstår inte varför. Kan det vara min praktik som tröttar ut mig så mycket.. Hmm jaa vem vet? inte jag då i alla fall.

Ingenting går heller som jag vill allt blir bara fel.
Igår när jag skulle åka från praktiken (orskarshamn) så skulle jag byta min buss i berga men tror ni inte att bussen åker iväg innan vi ens kommer fram? alltså mötte vi den när vi var inne i berga men våran busschafför sa ingenting eller ringde inte ens till den andra chaffören och sa något. Så vi som skulle vidare till målilla/hultsfred fick ju stå där och vänta minst en 30 min för att ta ersättningsbussen som skulle komma från kalmar. Men men till slut kom jag hem i alla fall och det är huvudsaken!!
En annan rolig sak är att idag när jag skulle åka hem tror ni inte att de var samma chafför som vi hade igår? jo så jag sa till honom att han skulle ta och ringa till den andra så han inte åker iväg ifrån oss och då kollade han på mig och sa men vad då gjorde han det igår? haha ja det gjorde han ju förmodligen för annars hade jag ju inte sagt något! dumma busschafför!  Men idag åkte ingen ifrån oss =D

Nu ska jag ta och sova och hoppas på att morgon dagen går bättre och att jag känner mig pigg och glad!
Hoppas även att jag kan skriva ett inlägg i morgon med för jag har blivit väldigt slarvig.

Over and Out!!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-06 @ 21:16:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0