9 december 2010


Snart är detta år över och det känns som att året nyss började. Så säger man dock om alla år men det stämmer bra med. Förstår inte riktigt vad jag har gjort detta år men något måste jag väl ha gjort för tiden har gått fort. Men det jag minns väl är att jag tog studenten i sommras och det känndes underbart dock inte att komma ut i vuxen livet. Sen även att jag flyttade hemmifrån, vilket jag tycker att jag gjorde väldigt tidigt men det är samtidigt skönt. Det som är mest tråkigt med att bo själv är ändå att man jämnt är själv.

Från det ena till det andra så blir helgen bra som det ser ut som nu.
I morgon (fredag) blir det att åka på julbord till oskarshamn med min praktik, som jag har gnällt på så mycket men samtidigt är alla jätte snälla så det blir nog en jätte bra dag/kväll.
Sen på lördag blir det att jobba inom hemtjänsten mellan 7-16:30. Efter jobbet blir det att gå och vara barnvakt åt söta nova, äntligen får jag mysa med en liten bebis hehe.
Men sen på söndag blir det att ha skridskoskolan och efter det blir det att åka och spela match hemma i mörlunda och hoppas självklart på vinst och att jag får stå :)  Så min helg ser verkligen toppen ut!
Hoppas ni andra får en lika bra helg som mig.!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0