Praktik och det är piss tråkigt

Egentligen behöver jag inte säga mer än att min praktik inte är den bästa, men jag får se det så att jag har i alla fall en plats och det är slut snart.! Allt hänger på att han jag är med mest sitter och skriver en massa pappers arbete visst jag förstår väl att han måste göra det men ibland får jag bara sitta en hel eller halv dag bara och glo. Vilket blir väldigt seg för en annan som bara sitter där. Tycker ibland han kunde ge mig något att höra eller helt enkelt skicka hem mig ;) det hade ju inte varit helt fel haha men men nu till det positiva. Jag ska få följa med praktiken på julbord på fredag, vilket kommer bli riktigt kul.

Var äntligen och hämtade mina nya glasögon i fredags, nästan en vecka sen hehe. Men det bästa av allt är att jag trivs som bara den och vissa ser inte att det är jag, vilket är lite roligt ibland ;) Så nu är jag äntligen en ny männsika, jag lovar jag ska lägga ut en bild! ska även se till att bli bättre på att blogga, känner inte att jag har den tiden som jag skulle vilja ha längre för att kunna skriva. Visst det tar inte lång tid men det klänns ibland som en evighet att skriva här.

Men nu måste jag allt gå och lägga mig för det är trots allt en ny dag i morgon. Sov gott folket där ute!

Over and Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0