11 Juni

Det är ca fyra månader kvar tills studenten är känns hur bra som helst. Hoppas på en varm och solig dag då vi tar studenten i våra snygga vita kläder.
Åkte faktiskt till skolan idag fast jag inte mådde på topp men jag åkte dit och gjorde ett prov och sen åkte jag hem, för vi hade inga andra lektioner eller rättare sagt jag hade inga andra lektioner. Men börjar bli trött på denna feber som går upp och ner hela tiden. Känns som man inte får något gjort när man bara ligger hemma och latar sig..
Men på kvällen fick det bli att umgås med min ena syster, vi glodde på tv och åt kakor och drack cola. Mysigt värre. Min familj är nog det bästa som jag har.
Längtar för övrigt till sommaren och våren och alla dessa färger som kommer på hösten. Självklart längtar jag tills jag får åka som au pair till USA i augusti om allt går igenom vill säga, men hoppas på det bästa. Om inte så blir det nog att man pluggar vidare.

 

Kommentarer
Postat av: sigrid

Men klart, att gå ut skolan är ju ett krav för att vara au pair :)



Skönt att jobba lite med, så kan man ju jobba in lite fickpengar, om inte au pair lönen räcker, vilket jag inte tror utan det kan vara skönt att ha ngt att luta sig tillbaka på :)

2010-02-13 @ 12:30:14
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0