Ändringar

Fick mail om att jag skulle ändra lite på mina barntimmarna och sen skulle jag skriva i lite annat som jag hade missat och inte riktigt fattat. Men dock så kan jag inte skriva in allt för det verkar bara bli fel. Vill bara att det ska bli torsdag eller fredag så jag kan få prata med K från SI. För behöver reda ut lite grann bland annat om mina barntimmar, har säkert andra frågor att ställa men kommer inte på dem nu. Visst jag skulle kunna prata med vem som från SI men kommer hem så sent om dagarna så kan knappt ringa till någon. Så fredagar passar bäst att prata med någon från SI men då känns de som att jag vill vara ledig och bara ta de lugnt. Men detta måste jag fixa till nästa vecka åtminstonde.!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tror hon sa att jag hade nästan 1700 timmar, men de flesta var mina syskon och kusiner, jag kanske hade 150-200 andra. Hur många har du?

2010-02-16 @ 23:02:41
URL: http://josefinsomaupair.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Ja, men det är ju suuper :), men ska ta vara på sommaren fetr studenten, den är guldvärd!



Men även det att i augusti kanske det är många sånna educare som vill åka så kanske det blir krånligt, men jag tror att om man visar si tillgänglig så blir allt bra :)

2010-02-17 @ 08:54:09
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Ja, då har du ju dessutom chnasen till att jobba lie mer och skaffalite pengar att ha i ua, förutom lönen då :)

2010-02-17 @ 19:22:55
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0