Barnvakt

Stannade hemma idag för jag inte riktigt mådde bra i morse. Bara för man är hemma så får man faktiskt inte så mycket gjort. Dagen började med en lång sovmorgon, vilket var jätte skönt. Hade tänkt att plugga tanke på att jag var hemma idag. Men lite plugg blev det allt. Prata även med en från SI och samtalet var väldigt intressant och fick veta allt jag ville. Kommer även ringa till dem på fredag för att fråga ännu mera frågor. Så om det är någon som har en fråga så skriv den gärna här men om jag inte kan svara på frågan så kan jag fråga dem när jag ringer.

Senare på dagen runt halv fyra så blev det faktiskt att jag skulle sitta lite barnvakt åt en kille, vilket jag kommer göra några gånger i alla fall onsdagar. Och ja vad gjorde vi? vi spelade tv spel och sen åkte vi till hans träning, var med honom i ca tre timmar och det är väldigt bra till mina timmar som jag ska ha tills jag åker.
Nu sitter jag här framför tv:n och kollar på vinter spelen på 5:an som är jätte bra! fast vissa grejer är lite skumma. I morgon blir det skola, med el hela dagen. Kommer bli tufft tanke på att jag inte riktigt mår jätte bra än men jag kommer klara det. För sen är det fredag och då har jag bara två lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0