Hockey höll mig vaken

Tittade på hokeyn i natt som var den började vid halv två och slutade fyra, men somnade efter ett tag. Det bästa av allt var att jag vaknade ungefär 2-3 gånger under matchen och sista gången jag såg så stod det 2-0 till sverige självklart så blev det de i matchen. Men sen så skulle man upp idag med och de gick väldigt bra trots allt, fast i skolan så hängde inte min hjärna med riktigt. Jag hade EL heladagen och skulle hålla på att koppla in vägg-uttag,lamp-uttag och strömställare. Med lite tänkande så fixade det sig allt, hann inte klart med allt idag men det får vi forsätta med när vi kommer tillbaka efter påsklovet.

I morgon börjar mitt efterlängtade LOV plus efter det mina apu veckor. Som tur var fixade jag så jag får vara på två ställen under mina 5 veckor, så dem 3 första veckorna är jag på ett ställe som heter Hjalmar Olssons Elbyrå AB efter det så ska jag vara på ett ställe som heter IG elektriska med min systers kille. Varför jag har två ställen att vara på är för att förra gången jag var ute på apu så var jag hos Hjalmar Olsson och ville gärna komma ut till något annat ställe denna gång och då fick jag idén att jag kunde kanske få vara med min systers kille. Hoppas dessa veckor blir bra och att jag får det roligt.

Nästa vecka är det lov och de kommer att hända en hel del. 
                                                                
                                   
                                               
          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0