Jobba

Hade som sagt sista skriskoskolan idag, det var blandade känslor både skönt och synd. Men hoppas klubben hittar en ny ledare till nästa år.  För övrigt så ska jag ta mig till jobbet snart för att jobba, dock vet jag inte hur länge de blir men det märks när vi väl är klara. Jag hoppar på ett eventbolag som har lite allt möjligt och idag blir det att åka till Vetlanda till ett 50 års kalas och Servera lite mat och diverse. Självklart hoppas jag att mitt knä håller ikväll så jag slipper halta så värst mycket.

Ikväll är de Melodifestivalen igen och jag hoppas verkligen jag kommer hem tills dess för det är underhållande att kolla på. Kollade även nyss i tidningen om vilka som skulle vara med. Det var inte många som jag kände igen, men blir nog en bra omgång trots allt!  Ha en toppen kväll ni andra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0