Melodifestivalen

Klockan stod på halv tio i morse för att sedan åka till bandy banan för att ha skridskoskola. Dock så kom det inte alls många fast det inte var så kallt.
Det som är skönt att det inte är långt kvar och att det är mitt sista år som tränare. Visst det har varit jätte kul att ha dem men samtidigt inte kul vissa gånger när det inte kommer några.
Ja, äntligen är det melodifestivalen ikväll. Som jag har längtat efter hur länge som helst. Det roligaste kommer bli att höra låtarna och se vad man tycker om dem. Jag gick in och kollade lite på SVT och såg att alla dessa är med i första del tävlingen.
Första deltävlingen
Anders Ekbord med låten "The Saviour"

Frispråkarn med låten "singel"

Jenny Silver med låten "A place to stay"

Jessica Andersson med låten "I did it for love"

Linda Pritchard med låten "You´re making me hot-hot-hot"

Ola med låten "Unstoppable"

Pain of Salvation med låten "Road Salt"

Salem Al Fakir med låten "Keep on Walking"

Tycker väl att det ser ganska bra ut men frågan är om låtarna är bra?  Hoppas Hoppas verkligen de.
Men nu är det bara en timme kvar innan det drar igång. Så nu fördriver jag tiden här och barnprogram på tv:n med lilla syster.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0