Mycket att styra med

Bara för jag är lite seg på att skriva mitt lilla blogg inlägg men bara för det menas de inte att ni inte får något.  Jag har nämligen haft så mycket annat att styra med idag. Har haft min skridskoskola som vanligt och sen efter de blev det att jobba lite på ett boende där jag sommarjobbade på i somras och jobbar exktra där ibland. Skönt när man kan tjäna sina egna pengar! så jobbade ca 7 timmar, 13:45-20:45 inte alls dåligt tanke på att jag har varit sjuk i veckan. Fast fick liten känsla av att de inte var så bra att jobba kanske men men nu är det gjort.
Kollade även på Melodifestivalen idag måste säga att det var inte alls många bra låter/personer som var med denna omgång! Rätt låtar kom i allafall vidare dock så kom inte 8:an vidare alls som var Hanna Lindblad hon skulle ha gått till andra chansen istället för Pauline tycker jag.

Strax dax för att lägga sig, ska vara barnvakt i morgon åt två små pojkar ena ska till simklubben och den andra ska busa med mig i en timme i snön tror jag faktiskt det får bli. Så bilen går 10:30 hemmifrån för att sedan åka och hämta dem små liven, för sedan vidare mot hultsfred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0