Not my day

Inte alls min dag idag.. började med att jag sov hur gutt som helst förutom att jag drömde om att jag hade åkt i finkan för att jag hade kört på 7 bilar på en och samma dag och självklart var alla bilar totalkvaddad och alla som hade varit i bilarna hade dött förutom jag. Men ändå fick jag inget straff? men men sen var de bara att kliva upp och käka frulle och dra till skolan.

Men sen när jag sitter på bussen så känner jag hur värmen bara stiger och stiger inte alls skoj. Men nu har jag redan haft två lektioner och ett prov, jaa provet gick kanske inte så bra som jag ville. Det var svårare än beräknat, för hon brukar då aldrig göra svåra prov men men. Så jag funderar på att åka hem med ett bussen för att jag inte mår bra. Visst jag missar el lektionerna men det gör kanske inte allt för mycket hoppas jag. Bara jag får saker gjorda någon gång så blir de nog bra!
Nu ska jag gå och käka lunch och sen åka hem.

Kommentarer
Postat av: malin

Ja men om du loggar in på msn så berätta jag allting (: hon sa att det gick iaf :P

2010-02-09 @ 19:10:01
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0