ONT

I mitt knä och det känns verkligen inte roligt alls. Verkar inte som att de går över så fort som jag vill att de ska. Men tur man har tålamod och tur att de finns verktabletter! Sitter och glor på Let´s Dance och det är hur tråkigt som helst tycker jag. Fast jag har inget annat för mig så det får bli det ändå. Skulle jätte gärna velat att festa idag som alla andra, men jag sitter hemma och glor tv istället. För i morgon måste jag gå upp och vara pigg vid kl 9 för att sedan kunna åka vid kvart över tio till bandy banan för att lära dem små barnen att åka skridskor för en sista gång för iår och för några år fram över.
Senare på dagen blir de att åka och jobba i Vetlanda en sväng. Hoppas bara mitt knä är med mig i morgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej !!

Vad kul att du hittat till min blogg (:



Jag åker med Cultural Care och vill komma iväg så fort som möjligt.



Du då ?



Kram

2010-02-26 @ 23:15:09
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Emelie



Jag har varit supernöjd med dem. Eller jag ÄR nöjd med dem.



Jag var med STS från början, men dem var inte alls bra !!



Lycka till ! ( :

2010-02-27 @ 12:15:00
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0