Pulka åkning

Hade världens roligaste dag igår. Var i våran pulka backe och åkte pulka och snowracer  och sen skertlapp med min lilla syster, hennes kompis och sen min kompis Ulrika. Åkte som aldrig förr det var riktigt kul, vi hade även våran hund med oss. Hon fick dra min lilla syster i pulkan, är väldigt stolt över henne för hon är ganska stark för att hon brukar inte dra annars. Men en lyckad dag dock ont i mitt knä men de gör inte så mycket hade det jätte roligt.
Har lilla syster hemma idag igen, så hade tänkt att gå ut och skotta lite snö medan hon leker i snön.
Fick även förslag att jobba idag men kunde inte för att jag har lilla syster hemma plus att jag hade ont i mitt knä. men men så är de väl ibland men de var inte kul att säga nej till jobben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0