Referenser

Skönt nu är två barn referenser och en personlig referens inne känns väldigt skönt, men ska försöka få in två stycken barn referenser till. Har dock inte fått tag i dessa två personer än. Har inte heller scannat in mina papper för vi måste fixa våran med alla drivrutiner eller vad det är som ställer till det, men hoppas vi fixar de nästa vecka eller till helgen.
Hjälpte även båda mina barn referenser att översätta från engelska till svenska. Tyckte de var väldigt roligt för dem bara skrattade när dem läste frågorna sen, för dem tyckte det var väldigt konstiga frågor och så undrade de varför ska vi svara på detta det kan väl du svara på? haha men tyvärr kan jag inte svara på det pappret de är ni som ska svara, men nu har jag underlättat de för er så ni kan bara läsa vad jag har skrivit på svenska och sen svara på frågorna, sa jag till dem . Konstigt nog så var jag förvånad att jag kunde översätta allt, men duktigt av mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0