Referenser

Yes pratade med K idag från SI om mina referenser och om pappret. För jag tycker frågorna var lite konstiga plus att jag fick frågor av både min kompis och henne som jag sitter barnvakt hos. Men fick idag förklarat att ALLA 200 Timmarna inte behövde ha referens. Det skulle helst vara sådan referens som vägde tygst och att jag skulle skriva upp alla mina erfarenheter jag har av barn, även dem timmarna som är utanför dessa tre åren. För alla barntimmar man får ihop under alla sina år är en väldigt bra erfarenhet sa hon. Så det första jag gjorde när jag kom hem idag var att sätta igång och skriva upp lite flera timmar på min sida hos dem.
Det som måste göras innan jag är klar med allt så jag kan ha min intervju är:
* Dela ut alla referens papper, har redan delat ut 2/4.
* Skriva klart mitt personliga brev
* Scanna in mitt pass och körkort
* Få tillbaka alla referenserna och Scanna in dem också

Hoppas att jag hinner med detta innan påsklovet så jag kan ha min intervju då, för det skulle kännas så himla bra.



Kommentarer
Postat av: sigrid

He, sant! När kan du åka som fortast?



Jag har 850 barntimmar, vilket ändå är rätt mycket och jag hoppas verkligen någon hör av sig snart!



2010-02-16 @ 13:26:53
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

sv; Jag har inte vart på min intervju än den är preliminärbokad till i slutet av mars men vill försöka flytta fram den några veckor. Har inte heller fått visum, men jag var och hämtade ut mitt nya pass i förra veckan :)

2010-02-16 @ 19:02:59
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Emma

sv; ok :) jag planerar att åka iväg nu i sommar har 14 juni-14 augusti som datum då jag är tillgänglig eller vad man ska säga. Väntar på att få tillbaka två referenser och är nästan klar med brevet. Sen har jag inte tagit mitt körkort än men det är på gång nu :)



hur går det för dig och när har du planerat att åka? :)

2010-02-16 @ 19:22:46
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0