Seg

Usch för söndagar säger jag bara. Hade tänkt att jobba med mitt projektarbete. Men visst jag satt en timme med den men frågan är kom jag någon vart? svaret på denna fråga är NEJ för jag tycker det är så svårt att veta hur ett projektarbete ska se ut. liksom visst man kanske har sett något projektarbete innan men när man själv sitter där och ska skriva så går de inte som man vill. Men måste verkligen ta tag i detta nu, det ska ju trotts allt in efter sportlovet och de vill säga att det inte är långt kvar alls. Och som jag känner nu så går dagarna alldeles för fort, om jag hade fått bestämma så hade tiden fått gå jätte sakta så man hann med att göra de man skulle.
Den största frågan är varför ska söndagar vara så himla SEGA det gör så man själv blir seg i kroppen, suck.
Om man sammanfattar denna vecka så har den varit små seg men ändå rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0