Skannat

Idag tog jag även hand om att försöka få igång våran Skanner hemma. Som tur är så fick jag faktiskt igång den, jag blev riktigt över lycklig. För jag kunde skanna in mina referenser , mitt körkort och mitt pass. Känns skönt för nu har jag det gjort. Behöver bara få kontakt med en till referens för att allt ska bli klart. Hade även tänkt att skriva mitt personliga brev.  Det bästa av allt är att jag inte alls har mycket kvar att göra. Kan kanske få min intervju till påsklovet, för det skulle sitta så himla fint.


Kommentarer
Postat av: Josefin

okej, det räcker nog gott och väl!

Jag åker den 14e juni till Marlboro, New Jersey, ca 1 timme söder om NYC.

När vill du åka?

2010-02-20 @ 22:09:46
URL: http://josefinsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0