Student mössa

Idag hämtade jag min efterlängtade student mössa, men usch känns inte som att man tar studenten till sommaren. Kanske dax för att börja tänka på vilka man ska bjuda och skaffa inbjudningskort. Kommer nog bli mycket att styra med innan allt är klar in i sista ditalj. Student klänningen är fixad i alla fall, så en sak mindre att tänka på.

Juste snart är det bal med, men den största frågan är vem ska man gå med? Vill så gärna gå men kan ju inte gå om jag inte hittar någon att gå med, så typiskt suck. Självklart så har jag frågat några men de verkar så himla osäkra på om dem verkligen vill gå på bal eller inte.

Avslutade våran Estetiska verksamhet idag och jag hade bild vad tror ni jag fick för betyg om inte MVG :D känner mig så lycklig och väldigt stolt över min tavla jag gjorde. bilder kommer komma men inte just nu, har ingen sladd till kamran så kan inte lägga in en bild.  För övrigt så hade vi denna kurs i två veckor och tycker det var ett bra sett att ha det på för man fick jobba hur fort eller hur sakta man ville. Visst man gick ju som man ville oxå. Men hur kul är de att bara sitta och måla hela tiden utan att ta paus? ibland gick man till data salen och satt där och kollade läget och sen gick man runt och kollade vad alla andra gjorde. Mer eller mindre så har det varit två slappa veckor men på måndag börjar verkligheten igen känns inte allt för bra.! börja plugga och gå på tråkiga lektioner, fast bara i två veckor för sedan är det lov skööönt efter lovet blir det APU i 5 veckor och sen lov igen. För sedan komma tillbaka till verkligheten och då är de inte långt till STUDENTEN.

Detta är då min bild som jag har gjort under två veckor ungefär!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ingen att gå på bal med? Klart man ställer upp! Du och jag på balen, det blir grymt! =)



Snart är skolan över, då är det upp till dig vad du vill göra. Hur skönt som helst. ;-) Hoppas det är bra med dig. Här i Farsta blir det öl, rom & cola och gin & tonic ikväll. =)



P.S.

Ska jag ha kostym eller frack? ;-)

D.S.

2010-02-06 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0