Suck

Suck fick stanna hemma idag igen. Inte kul alls att ha feber.. Så idag har jag nästan sovit bort hela dagen, väldigt skönt. Och pluggat lite fick de allt blir. Men har lite funderingar att gå till skolan fast jag inte mår på topp i morgon. För jag hade tänkt att skriva ett prov, sen går jag bara i skolan i 2 timmar i morgon så de ska jag väl allt klara av tror jag i allafall.  Nee nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite för att sedan sova.
Hoppas även att jag blir riktigt klar med vilka som kommer att vara mina referenser och att jag har skrivit klart mitt personliga brev till helgen!

Kommentarer
Postat av: sigrid

sv; Jag kan irpincip åka när som helst, men helst innan sommaren, med tanke på att ag inte går i skolan kan man ju komma iväg när som helst, inga hinder liksom :) När vill du åka ?

2010-02-12 @ 07:56:33
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0