Sverige vann

Ställde klockan på 06:00 i morse för att kolla på hockeyn som spelades mellan Sverige- Finland. Sverige tog hem segern med 3-0 och det var en viktig match och jag jag ångrar inte att jag ställde klockan för att se den.

Idag ska jag skriva på mitt projektarbete för de ska in nästa vecka för att då vara helt klart. Känns som att det är mycket att skriva men jag ska fixa detta har jag sagt till mig själv. Jag ska åtminstone få minst ett gå på mitt arbete. Om inte så kommer jag bli väldigt besviken.

Lät även min lilla syster stanna hemma idag för det är ju trots allt lov. Hennes kompis fick också vara med oss hela dagen idag, för han ville inte tills fritids. Släppte nyss ut dem små liven för att leka ute i snön i minus 11 grader, kanske inte så snällt men dem ville ut! Mamma sa även det att de hade varit ungefär 28,5 minus grader ute i morse när hon åkte. burr så kallt, men snart är våren här hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0