Varför blogg?

Ojoj hur ska jag svara på varför jag har skaffat mig en blogg, för det kan jag knappast svara på. Tror det mest handlar om att det snart är student och sista terminen på detta år och en hel del annat roligt som kommer att hända. Kommer kännas väldigt konstigt att gå ut skolan och komma ut i verkligheten. För man måste verkligen börja söka jobb eller plugga vidare. Visst jag har ju redan erfarenhet om jobb men att jobba hela livet, efter studenten har jag inga erfarenheter om alls. Men kan bara se de bra i det hela, att jag ska följa mina drömmar om vad jag vill.!

 

Så min första dröm efter gymnasiet är att jag hade tänkt att göra något helt annat, jag har funderat på att åka som au pair till USA till hösten.  Lite därför jag skaffade mig en blogg för att andra skulle se vad jag tänkte och funderade över innan jag åkte iväg och när jag är där.

 

Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0