Verkligheten

Sitter på religions lektion just nu och inser att vi har kommit tillbaka till Verkligheten igen. Efter två veckors estetisk verksamhet, så är det väldigt segt att komma tillbaka till alla vanliga lektioner. För skolan är inget man gillar men som tur är så är den snart klar!
Jag hade helt förträngt att vi ska ha prov i morgon i natur men detta fixar jag i kväll hoppas jag. Hade oxå tänkt att jag ska gå på att plugga lite EL idag med så jag förhoppningsvis kan göra ett prov i det denna vecka. Men om jag tänker efter så har jag mycket som ska göras dessa två veckor innan lovet.


* Prov i natur.
* Prov i religion 
* Försöka gör två eller tre prov i el
* Läsa ut svenska boken och redovisa.


För min del tycker jag att det låter mycket men kommer nog klara detta hoppas jag. För vi kommer inte tillbaka till skolan förens efter påsklovet. För vi ska ha 5 veckors APU, fast jag har dock inte fått veta vart jag ska vara än tyvärr. Det lät på min lärare att jag skulle få åka till samma ställe som jag var på innan, men jag skulle helst vilja till något annat ställe. Men det är sådant som märks vart jag hamnar.
Hoppas ni har de bättre än vad jag har det.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0