Yes

Blev väldigt glad idag när jag fick veta att jag fick Godkänt på Naturen som jag inte trodde i Tisdags när jag skrev provet. Kändes så skönt att slippa få göra ett om-prov, avskyr verkligen att göra de visst det händer inte ofta men när man väl får göra det så är det inte kul. Gjorde även ett prov idag i Religionen inom Islam och jag tror nog jag får G i alla fall men det är bara att vänta och se vad han säger för jag tyckte VG-MVG frågorna var mycket lättare än G delen. Svarade på nästan alla frågor så något bra var det väl allt. Fast man inte hade pluggat något, eller jo jag läste igenom det bara en gång.

Har även beslutat att jag ska gå på bal med min kära kusin. Det ser jag fram i mot och det kommer verkligen bli en rolig dag. Skickade även efter inbjudningskorten igår, designade dem själv så hoppas verkligen dem blir bra =)
Nästa vecka är det lov och det är verkligen efterlängtat. Men dock tror jag att jag kommer att få lov att plugga på lovet tanke på att projektarbetet ska in veckan efter lovet på fredagen. Det ända jag behöver göra på mitt arbete är att fin skriva det och bestämma mig hur jag vill ha det, sen är det nog klart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0