Huvudverk

Det stämmer som de står.. Jag har huvudverk och ont i magen, vet inte heller vad jag ska göra med mitt liv.
Allt är piss och jag vill en sak och det blir bara fel.. hur jag än vrider och vänder på det så blir inget bra! Sen har jag en mor som jag inte kommer överens med just nu och allt känns tungt. Har ingen aning vart jag ska vända mig eller vart jag ska ta vägen :( hur kommer det sig att det är såhär? jag som alltid är glad och positiv annars?

Kanske även dax att ta bort denna blogg och alla inlägg och så vidare och göra en ny, så jag kan börja om på nytt.. men vet inte om det löser något.

Har för övrigt bestämmt mig för att plugga till hösten och då skiter jag i USA dock men det får bli så. Det kommer nog bli bra. Jag tror jag gör rätt men vet inte. Kommer att plugga i ett års tid i alla fall.


Men men livet är inte alltid på topp. Hoppas att det vänder snart.

Jag jobbar även väldigt mycket. jobbar nästan varje dag vissa dagar jobbar jag dag och vissa dagar jobbar jag kväll. JAg har blivit väldigt nöjd med mitt schema för övrigt.!

Hej svejs lingon svejs!


Kommentarer
Postat av: elin

Vad ska du plugga? :)

2010-07-01 @ 22:10:05
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0