Jobb,Jobb

Det är ungefär det ända jag gör nu.

Denna vecka Jobbar jag Måndag,tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Så den ända dagen jag är ledig denna vecka är i morgon!  Och mitt schema för det mesta denna vecka är oxå kvälls tid så jag börjar 14 och slutar 21 förutom på lördag för då börjar jag 8 och slutar 14 :)  Men man får tänka att det blir goa pengar man får sen :)

För övrigt så ska jag flytta till egen lägenhet snart, kommer kännas konstigt men det kommer nog bli bra när jag väl har blivit van :)  Det är väl dem första veckorna som kommer kännas mest. Tur jag jobbar en hel del så jag inte hinner med att vara själv så mycket. Nee inte för det kanske är jätte positivt men ändå.

I helgen såg jag även den nya twilight, eclipse. Den var super bra :D såg den med två av mina kära vänner och sen två av en av mina kompisars syskon. En väldigt rolig kväll som även slutade med att man åkte på en fest och jag var nykter! men vilket drag det var, kunde knappt sluta skratta för det var så roligt. Kvällen och helgen slutade lika bra som jag ville att den skulle göra..  Men jag fick mig även en tanke ställaren den kvällen, har ej hunnit att klura ut den än. Men livet är fullt med stora gåtor hela tiden och fler och fler blir det :)

Får avsluta med en bild på mig.


Hej svejs lingon svejs!!

Kommentarer
Postat av: elin

Okej, det låter bra :) Jag ska läsa till förskollärare i kalmar, dock är det programmet mycket längre 3,5 år ;)

2010-07-07 @ 19:45:54
URL: http://eliincecilia.blogg.se/
Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

Eclipse var verkligen superbra! :)

2010-07-11 @ 20:01:46
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0