22 Juni

Toppen dag idag!

Har bara tagit det lugnt och kännt att jag inte har haft något krav på mig alls. Gick upp tidigt för att göra frukost till lilla syster och till mig för att sedan skicka iväg henne för hon skulle åka med sin kompis till solskolan(orienteringen). Men efter jag hade skickat iväg henne så gick jag upp igen och la mig två timmar för jag kände att jag behövde det.

Har även städat lite i mitt rum men skulle behöva städa mera men orkar inte för tillfälligt plus att jag börjar bli hungrig har bara ätit frukost idag så borde nog äta lite mat snart. I kväll blir det även en promenad tror jag. Usch vad mycket skit jag har i mitt rum som jag inte trodde fanns. Och ändå har jag inte tagit bort så mycket, det är för det mesta bara skol grejer som jag har kastat för jag känner att jag inte behöver dem något mera. Vilket var jätte skönt, men vissa arbeten har jag sparat vet inte riktigt varför egentligen men men de blir nog bra.

Juste jag har även bestämmt mig för att jag ska köpa en telefon nu, det blir en HTC och det betyder att jag kommer bli fattigare än vad jag redan är =P , men vad gör det om hundra år? jag kommer ju säkert bli jätte nöjd med telefonen, eller det hoppas jag ju.

I morgon börjar jag jobba igen ja och då blir det ett längre pass än vad jag gjorde igår, hoppas bara timmarna går fort när man väl jobbar. Vet inte vad det är med mig iår för jag tycker inte alls att det är lika kul att gå och jobba som det var förra året, kan de vara för jag vet vad jag har att se fram emot? och att det kanske inte är min grej? det ända ljusa med det hela är att jag får i alla fall pengar =)

Solen skiner även idag och det gör jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0