23 Juni

Skit fint väder idag och ändå tog jag sov morgon fram till tio, vilket var ganska dumt av mig tycker jag. I alla fall när det var så fint väder. Men ja gick upp i alla fall och åt och sen gick jag ut och gick en sväng. Gick bara en jätte liten sväng, gick bara fram och tillbaka till konsum och halv vägs till konsum så lägger sig hunden bara ner och jag blir arg på henne, för liksom så himla varmt var det ju inte? visst varmt var det men lite borde hon väl ändå tåla. Men som tur var så var det den ända gången som hon la sig ner. När vi väl kom hem så var hon helt slut och jag med!
Så det blev att lägga sig ute med  bikini och ligga och sola lite, kände att jag behövde det fast jag hade annat att göra egentligen.

När mamma kommer hem så har jag alltid en sådan otur för då kommer alltid alla moln så det är ingen idé att ligga ute fast man kanske skulle vilja. Men jag låg kvar en stund, dock inte en lång stund för jag tyckte att jag kunde lika väl gå in i stället. Så jag gick in och börjdae städa i mitt förråd som jag har på övervåningen, tyckte att det var allt för mycket skit så jag slängde lite och sen tog jag en flytt kartong till alla mina grejer jag har fått tills jag ska flytta, så nu ligger det mesta ner packat, jätte skönt! Så nu kan jag bara flytta hehe nee riktigt så är det inte. Men det kunde ha varit.

Efter jag har skrivit klart detta så ska jag ner och käka och sen vidare mot jobbet runt fyra. Ska både bli skönt och inte skönt att jobba, men kvällen kommer att gå fort det känner jag på mig! Och morgon dagen i morgon kommer med gå fort, för så fort man vill vara ledig så går allt fort.

Men hoppas ni andra hittar på något roligt nu när det ändå är fint väder =)

Hej svejs lingon svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0