,.,.

Sluta ljug, säg sanningen istället.

Vad dem orden skulle sitta fint ibland på vissa människor..

Alla i min omgivning lyser verkligen upp dagarna för mig, dem är som en enda sol! Egentligen så skulle jag aldrig behöva använda solen som är på himlen för jag får så mycket energi av mina underbara vänner istället =)
Kanske för att dem inte behöver all energi och ger den till mig istället? Kan nog vara så..

Sen vet jag inte heller varför jag ska vara så himla prat glad heller om jag är med någon, min munn går fasen i ett. Kanske borde testa på att vara tyst ibland och se vad som händer då. Eller det har jag redan testat en gång och då hände det inget, då blev det för tyst så då började jag prata igen. För jag kommer minnsan alltid på något att prata om fattar inte hur men de bara kommer upp i skallen, haha.

Men men nu har jag skriver av mig lite, fast det var inget vettigt skrivet men det är det nästan aldrig när jag skriver här, det är vad jag tycker i alla fall.

Hej svejs lingon svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0