Första dagen

Då var första dagen på mitt sommarjobb gjort och det gick hur fort som helst! Tack vare att jag hade en sån bra jobbar kompis. Livet är bara för bra ibland! Jobbade som sagt mellan 14-21 så har inte varit hemma länge alls. Och i morgon har jag ledigt och går inte på förens på onsdag då jag ska jobba mellan 16 och sen till 14 dagen efter för jag ska sova på jobbet och som det heter med ett fint namn Jour och det menas att man sover på jobbet och får pengar för att man sover. Eller i alla fall halva natten så det känns inte helt fel! Har även väldigt ont i min fot nu men har smörjt in den så den inte ska göra så ont och så hoppas jag att bulan försvinner som jag har över foten haha.

I morgon på min lediga dag så ska jag upp runt nio för att vecka lilla syster och sen skicka över henne till hennes kompis så dem kommer iväg på sin solskola som det heter och det är orientering. Men efter jag har gjort det så har jag ingen aning vad dagen har att erbjuda, förutom att jag hoppas att det är strålande sol så jag kan ut och sola lite och få lite mera färg på kroppen, känner mig så himla blek! Fast alla andra gör ju det med =D så är inte helt ensam om den saken, som tur är!


Saker och ting förändras ibland till det bättre och ibland till det sämre, just nu känns det som om det är till det bättre!

Vissa kör tysta leken och andra pratar på istället!
Det bara är så vi alla är väldigt olika.
Trodde det var något mellan dig och mig eller är det bara så som jag tror?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0